www.fiatritmo.nl forum index www.fiatritmo.nl
dé ontmoetingsplaats voor Ritmo liefhebbers

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

ritmootje te koop

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.fiatritmo.nl forum index -> Aangeboden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Jan Woestenburg

BerichtGeplaatst: vr sep 07, 2007 11:14 pm    Onderwerp: ritmootje te koop Reageer met quote

Beste RITMOliefhebbers, na jaaaaaaren trouwe dienst moet ik dan toch afstand doen van mijn ritmootje .Ik bied hem te koop aan voor 300 eu.Het is een 60L uit 1984,met 295000km op de teller.dat kun je natuurlijk nooit bereiken zonder hem eens flink te verwennen af en toe. zo is er het volgende al vervangen;hoofdremcilinder met remschijven voor,diverse remleidingen,een nieuwe benzinetank{oude doorgerot},nieuwe benzinepomp,koppeling[drukgroep}voorste uitlaatdeel{aan spruitstuk} de auto heeft onlangs nog 4 nieuwe banden gekregen.hji heeft natuurlijk wel wat aandachtspuntjes,maar is goedgekeurd t/m mei 2008 alle rekeningen bewaard,alsmede een instr.boekje.ook wat extra's... reacties naar; hondagek@hotmail.com of helll@imail.nl tot horensJan W.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.fiatritmo.nl forum index -> Aangeboden Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: