www.fiatritmo.nl forum index www.fiatritmo.nl
dé ontmoetingsplaats voor Ritmo liefhebbers

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

wegligging

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.fiatritmo.nl forum index -> Techniek
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
mario

BerichtGeplaatst: zo sep 17, 2006 7:13 pm    Onderwerp: wegligging Reageer met quote

om dit topic maar eens in te vullen hier het volgende: mijn regata weekend had een heel naar stuurgedrag. op een weg met spoorvorming begon hij heel erg te zoeken en de bocht om stuurde het zwaar. nu was de auto een tijdje terug nog uitgelijnd dus nam ik aan dat dat goed was. het was mij wel opgevallen dat de voorwielen overdreven positief camber hadden, de bovenkant stond dus meer naar buiten dan de onderkant. om dit te verhelpen heb ik zogenaamde 'magic camber' bouten gekocht en dit werkt perfect! dit is vrij simpel, de schokdemper zit met 2 bouten aan de fusee vast, en je vervang de bovenste bout met een magic camber bout. door de bout te draaien kun je het camber heel makkelijk verstellen, ze staan nu op negatief camber en dit is een hele verbetering! het spul moet wel weer opnieuw uitgelijnd worden maar het is nu al goed te merken. stuurt veel makkelijker de bocht in en zoekt ook niet meer. een aanrader!
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.fiatritmo.nl forum index -> Techniek Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: