www.fiatritmo.nl forum index www.fiatritmo.nl
dé ontmoetingsplaats voor Ritmo liefhebbers

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Ik zal me even voorstellen!

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.fiatritmo.nl forum index -> Wie?Wat?Waar?
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Jacco

BerichtGeplaatst: zo mei 06, 2012 2:35 pm    Onderwerp: Ik zal me even voorstellen! Reageer met quote

Goeiemiddag!

Ik zal me even voorstellen, was al een tijdje lid, alleen had nog niet gekeken wanneer mijn account nou geactiveerd zou worden Laughing

Nu even wat facts & figures!

Naam: Jacco van der Zaag.
Leeftijd: 18 jaar. (10-05-1993)
Werk: Koninklijke Marine, Wapentechnische Dienst.
Auto: Fiat Ritmo 105TC

Ik ben momenteel bezig, om m'n auto samen met m'n vader Mient op te knappen. Vast geen onbekende voor jullie! Laughing

Ik zal hier volgende week wel een paar foto's van uploaden en op het forum plaatsen, ben benieuwd wat jullie ervan denken!

Dankzij m'n vader ben ik hier ook een beetje terecht gekomen, en voor tips & tricks ben ik hier altijd wel op de juiste plaats denk ik..
Tenminste, als het forum een beetje opleeft!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
Harry
Site Admin

BerichtGeplaatst: di mei 08, 2012 6:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hey Jacco, welkom hier man. en jullie zijn mij [ons] zeker bekend! en het wordt idd wel tijd dat het hier wat opleeft Wink
Jacco

BerichtGeplaatst: za mei 12, 2012 12:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Haha dat dacht ik al ! Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.fiatritmo.nl forum index -> Wie?Wat?Waar? Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: