www.fiatritmo.nl forum index www.fiatritmo.nl
dé ontmoetingsplaats voor Ritmo liefhebbers

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

ervaring[en] met mijn fiat.....nieuwe bezoeker

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.fiatritmo.nl forum index -> Wie?Wat?Waar?
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Jan Woestenburg

BerichtGeplaatst: di nov 07, 2006 11:33 am    Onderwerp: ervaring[en] met mijn fiat.....nieuwe bezoeker Reageer met quote

ik heb deze site vandaag voor het eerst bekeken,en ben verrast door het aantal mensen dat de ritmo een warm hart toedraagt.zelf heb ik een ritmo60L en deze auto heeft nu reeds 279000km op de teller staan....echte km's.Hij is geboren in 1984 en ik heb hem 5,5jr geleden gekocht voor 500gld,met 113000 km op de teller.hji heeft natuurlijk wel wat meegemaakt,maar geen abnormale dingen.Normale zaken die onder onderhoud vallen,zoals;doorgeroeste benzinetank vervangen,nieuwe koppeling,nieuwe hoofremcilinder met remschjiven.handrem kabel,distributieriem,cilinderkoprivisie,benzine pompje,zekeringen kastje vervangen,ruitewisser mechanisme compleet voorzijde,oliedrukzender[lek]startmotor koolborstels,uitlaat...dit lijkt gigantisch,maar met dit km aantal toch heel normaal bij deze leeftijd,en ook nog beheersbare roestvorming welke geen problemen geeft bij de keuring.En je moest eens weten waar hij allemaal voor gebruikt wordt....een echte gezinsauto......
Harry
Site Admin

BerichtGeplaatst: di nov 07, 2006 7:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Welkom bij de ritmo fanaten,ene das lang niet gek voor een 1100 die km stand Shocked hoeveel km komt er nog bij Question ga je voor de 500.000 Question
Jan Woestenburg

BerichtGeplaatst: wo nov 08, 2006 1:40 am    Onderwerp: Reageer met quote

nou,Harry ehh ik zie wel waar het schip [ritmo] strand....wat het aantal km'betreft ben ik natuurlijk meer dan tevreden.Ik ben tenslotte maar een werkende vent/opa met een niet te dikke portemonnee,een grote familie welke allemaal al heel vaak kennis gemaakt hebben met de ritmo,,,en ik moet het eigenlijk dus hebben van wat technische kennis,en natuurlijk wat geluk.En ja als het kan gaan we voor de 500000!!!!toch prachtig???
Harry
Site Admin

BerichtGeplaatst: wo nov 08, 2006 6:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Nog 6 jaar vol houden met hem en dan zit je er niet ver af met ruim 30.000 km per jaar Shocked
Idranor

BerichtGeplaatst: di nov 13, 2007 9:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Heb je ook foto's van ongetwijfeld de meest ervaren Ritmo van Nederland?

Of zijn er nog Ritmo's met hogere kmstanden?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.fiatritmo.nl forum index -> Wie?Wat?Waar? Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: