www.fiatritmo.nl forum index www.fiatritmo.nl
dé ontmoetingsplaats voor Ritmo liefhebbers

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

oude Ritmo uit 1979

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.fiatritmo.nl forum index -> Aangeboden
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jennifer107
Gast

BerichtGeplaatst: wo feb 21, 2007 3:22 pm    Onderwerp: oude Ritmo uit 1979 Reageer met quote

Beste ritmoliefhebbers!

Ik moet toegeven, ik ben zelf een Golfliefhebber Cool , maar ik bezoek deze site om het volgende:

Ik heb een schat van een oude tante, die in 1979 een gloednieuwe Fiat Ritmo heeft gekocht.
Deze heeft ze altijd gebruikt als boodschappenwagen, maar ook al gaf ze het niet toe, ze ging liever met de trein of bus omdat ze het verkeer steeds enger vond worden. Natuurlijk hebben we toen al gezegd om haar autootje te verkopen, maar dat wou ze dan ook weer niet. Met als gevolg dat 't mooie (maar oude) wagentje al jaren staat te glimmen in de garage. Heel af en toe durft ze es een stukje te gaan rijden, en nu eindelijk ziet ze ook wel in dat ze er nix meer mee doet. De kilometerstand is dan ook schrikbarend weinig, minder dan 50.000 (!!).
Mijn vraag is nu, omdat ik het zonde vind om deze zomaar op marktplaats o.i.d. te plaatsen, of er bij jullie club iemand is die interesse heeft, of enige tips wat ik zou kunnen doen met dit autootje. Ben zelf een auto en motorfan dus het gaat me aan m'n hart als deze naar iemand zou gaan die hem afragt of wat dan ook. Is er iemand die me kan helpen? Hieronder wat gegevens, alvast bedankt en ik hoop snel wat te horen!

Fiat Ritmo 65 L
4 deurs
wielbasis 245
massa 848 kg
bouwjaar 1979
kleur oranje

Jennifer
Naar boven
mario

BerichtGeplaatst: wo feb 21, 2007 11:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hee, leuk zo`n oudje! ik heb zelf een 65 cl uit `79 maar dan een 2-deurs, een rode. waarschijnlijk de oudste in N.L.

heb je ook foto`s? en ook een prijs in gedachte?
Rontus

BerichtGeplaatst: di aug 28, 2007 2:15 pm    Onderwerp: ritmo Reageer met quote

Hallo, is hij er nog?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
arnoux

BerichtGeplaatst: za okt 20, 2007 1:41 pm    Onderwerp: Re: oude Ritmo uit 1979 Reageer met quote

jennifer107 schreef:
Beste ritmoliefhebbers!

Ik moet toegeven, ik ben zelf een Golfliefhebber Cool , maar ik bezoek deze site om het volgende:

Ik heb een schat van een oude tante, die in 1979 een gloednieuwe Fiat Ritmo heeft gekocht.
Deze heeft ze altijd gebruikt als boodschappenwagen, maar ook al gaf ze het niet toe, ze ging liever met de trein of bus omdat ze het verkeer steeds enger vond worden. Natuurlijk hebben we toen al gezegd om haar autootje te verkopen, maar dat wou ze dan ook weer niet. Met als gevolg dat 't mooie (maar oude) wagentje al jaren staat te glimmen in de garage. Heel af en toe durft ze es een stukje te gaan rijden, en nu eindelijk ziet ze ook wel in dat ze er nix meer mee doet. De kilometerstand is dan ook schrikbarend weinig, minder dan 50.000 (!!).
Mijn vraag is nu, omdat ik het zonde vind om deze zomaar op marktplaats o.i.d. te plaatsen, of er bij jullie club iemand is die interesse heeft, of enige tips wat ik zou kunnen doen met dit autootje. Ben zelf een auto en motorfan dus het gaat me aan m'n hart als deze naar iemand zou gaan die hem afragt of wat dan ook. Is er iemand die me kan helpen? Hieronder wat gegevens, alvast bedankt en ik hoop snel wat te horen!

Fiat Ritmo 65 L
4 deurs
wielbasis 245
massa 848 kg
bouwjaar 1979
kleur oranje

Jennifer

Hello,

Ik ben nu op zoek naar een Ritmo 1 (1978/79).Is het nog mogelijk deze Ritmo te kopen?Ik hou van oranje kleur.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.fiatritmo.nl forum index -> Aangeboden Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: